Tuesday, April 24, 2012

New Blogspot updated!!


Sebenarnya dah lama juga aku tak buka blog ni. Sekali buka, aku tengok feature Blogspot ni dah makin canggih. Featurenya memang awesome! Since domain blog wordpress aku pun dah expired. Ditambah dengan nama domain aku dulu dah kena rembat oleh sebuah syarikat hosting. Menjadikan aku malas nak berblog lagi. Aku ada deal dengan mamat hosting tu, namun mungkin harga yang aku tawarkan tak berapa sangat, tu yang mamat tu senyap aje tak reply. Maklumlah dalam USD. Namun oleh kerana dah jatuh cinta kepada feature terbaru Blogspot ni membuatkan aku tertarik untuk berblogging semula.

Updated!!
Apa pasal iklan Nuffnang aku tak appear? ha.ha.ha.. coz lama sangat tak buka blog, sampai aku lupa nak disablekan adblock firefox aku. Lol sungguh!

1 comment:

  1. Sekarang ni masih sangkut dgn edit blog.. Huhu, klu tak caye sila la terjah blog sy.. Nak atur lebar blog pun tak pass sampai skang.. T_TSe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...